Pentru a sărbători cea de-a 20-a aniversare a renumitului retailer END., această versiune colaborativă a modelului nostru N9000 aduce un omagiu unui produs de bază al verii britanice, care poate fi găsit la orice magazin local de legume și fructe: căpșuna.
Inspirat de culorile create atunci când căpșunile și smântâna sunt combinate, stilul îmbină estetica alergării din anii ’90 și construcția premium. Asamblat manual în Italia, modelul N9000 este împodobit cu detalii subtile, inclusiv dungi laterale acoperite cu PVC alb lucios, o talpă translucidă cu logo END. personalizat și partea superioară încadrată cu bordură 3M. Logo-ul Diadora ocupă un loc de cinste pe limbă, în timp ce broderia END. de pe călcâi adaugă farmecul ediției limitate. Pentru a completa look-ul, talpa interioară imprimată introduce elemente suplimentare ale temei căpșunilor, iar adidașii sunt livrați într-o cutie de pantofi cu ambele mărci.




























Recenzii
Nu există recenzii până acum.